۸ پاسخ

علائم زایمان طبیعی

دکترم گفت یکم خون یعنی دهانه رحم داره اماده میشه
ولی اگه خون زیاد دیدی اونوقت مراجعه کن زایشگاه🤷🏻‍♀️

نترس خواهر اگرم لکه بینی یا خونریزی هم داشته باشی چند روز طول می‌کشه تا بچه بدنیا بیاد شایدم یه هفته

عزیزم اگر ۳۵ هفتته که هنوز زود حتما برو دکتر

استراحت کن و فردا به دکترت اطلاع بده

منم دیروز صبح اینجوری شدم البته رفتم بیمارستان منم سزارینم دکتر گفت رحمم باز نشده فقط استراحتمو بیشتر کنم چون یکم انقباض هم دارم

پاشو برو بیمارستان..

دیگ شما نه ماهت عزیزم باید کم کم آماده کنی وسایلت ان شاالله بسلامتی فارغ بشی
نترس و چیزی نیس
بزار ببینم اگ بیشتر شد دردات شروع بعد برو دکتر الان نگران نباش ان شاالله چیزی نیس گلممم

سوال های مرتبط