کی قرار این بیخوابیای بارداری تموم شه 🫤د

۱۰ پاسخ

الکی که بهشت‌ زیرپای‌ مادران‌ نیست

حداقل الان کسی نیس جیغ و گریه کنه😂

هیچ وقت نوزاد دنیا بیادشم خواب نداریم والا خخخخخ

تازه با بچه میخواد شروع شه 😁

تموم نمیشه فکر کنمممم

دنیا بیان بدتر میشه😅

بالش بارداری خیلی تاثیر داره من از سه ماهگی خریدم ی ذره وضعیت بهتر میکنه برای خاب

تازه شروعشه

دیگه خواب بر ما حرام شده😂بعدشم ک دنیا بیاد دیگه خوابی نیس
الان شده به زورم چشماتو ببند خودتو بزن به خواب😂

از هر طرفی ک میخوابم ب شدت لگنم درد میگیره دارم دیوونه میشم خوابم خوبه ها فقط درد دارم خیلی

سوال های مرتبط

مامان آقا سید🩵🥸 مامان آقا سید🩵🥸 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان زینب سادات🌱 مامان زینب سادات🌱 ۳ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۱ ماهگی
مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد