بگید که شماهم از همین الان فوبیای زایمان دارید....یا فقط منم

۱۳ پاسخ

من همیشه میگم کاشکی ماه ۹ یه دکمه در میومد کنار شکم بعد موقع زایمان اونو می‌زدیم بیهوش می‌شدیم بعد به هوش میومدبم بچه به دنیا اومده بود بدون درد و بخیه🤪🤪

من روزی چندبار تمام مراحلشو میارم تو ذهنم بعد میمیرم و زنده میشم واقعا میترسم

بله دارم ولی هربار میام بترسم کلا ذهنمو با یچی دیگ مشغول میکنم یادم بره فعلا بهش فک نکن

من دیشب خاب میبینم سزارین شدم 🤐😂 بچمو میارن میدن بغلم پسره

من دیروز رفتم بیمارستان بخش زنان 🤣خیلی ترسیدم

من بیشتر از دوران حاملگی میترسم تا زایمان. بچه اول م سزارین بود

ن قبلش میترسیدم الان که حاملم ترسم ریخته بار اول بقول یکی هنوز نمیدونی چخبره

من اصلا فکر نمیکتم😂

نه بزام تموم شه بارداری سخت تر

منم شدید میترسم از سزارین ترس بعد زایمان دارم که بی حسی رفتنی چیکاذ کنم از ژبیعی هم افتضاح مبترسم.

من ب تنها چیزی ک فک نمیکنم چجوری زایمان کنم اصلا فکر نمیکنم تو ذهنم نمیاد نمیدونم چرا خخخخ ...بازم خداروشکر 🤲🤲🤲

منم شدید دارم
از سزارین به شدت میترسم
طبیعیم نمیدونم چی میشه
کاش میشد ادم تخم بذاره😂🤣❤️

نه من سعی می‌کنم فعلا اصلا بهش فکر نکنم هر موقع وقتش شد تو شرایطش آدم باشه خدا کمک میکنه

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سیزدهم بارداری
مامان شایان🤍 مامان شایان🤍 ۵ ماهگی