من همیشه میگم کاشکی ماه ۹ یه دکمه در میومد کنار شکم بعد موقع زایمان اونو میزدیم بیهوش میشدیم بعد به هوش میومدبم بچه به دنیا اومده بود بدون درد و بخیه🤪🤪
من روزی چندبار تمام مراحلشو میارم تو ذهنم بعد میمیرم و زنده میشم واقعا میترسم
بله دارم ولی هربار میام بترسم کلا ذهنمو با یچی دیگ مشغول میکنم یادم بره فعلا بهش فک نکن
من دیشب خاب میبینم سزارین شدم 🤐😂 بچمو میارن میدن بغلم پسره
من دیروز رفتم بیمارستان بخش زنان 🤣خیلی ترسیدم
من بیشتر از دوران حاملگی میترسم تا زایمان. بچه اول م سزارین بود
ن قبلش میترسیدم الان که حاملم ترسم ریخته بار اول بقول یکی هنوز نمیدونی چخبره
من اصلا فکر نمیکتم😂
نه بزام تموم شه بارداری سخت تر
منم شدید میترسم از سزارین ترس بعد زایمان دارم که بی حسی رفتنی چیکاذ کنم از ژبیعی هم افتضاح مبترسم.
من ب تنها چیزی ک فک نمیکنم چجوری زایمان کنم اصلا فکر نمیکنم تو ذهنم نمیاد نمیدونم چرا خخخخ ...بازم خداروشکر 🤲🤲🤲
منم شدید دارم
از سزارین به شدت میترسم
طبیعیم نمیدونم چی میشه
کاش میشد ادم تخم بذاره😂🤣❤️
نه من سعی میکنم فعلا اصلا بهش فکر نکنم هر موقع وقتش شد تو شرایطش آدم باشه خدا کمک میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.