۶ پاسخ

استیل و پیرکس استقاده میکنم.
تفلن و مس و ... بدترین ظروف

بهترین ظروف برای پخت و پز استیل هست وبدترینش روحی ومسی که قلع و سرب دارن

روحی

روحی و مسی

من لستیل استفاده میکنم

من شیشه ایی گرفتم

سوال های مرتبط