۱۷ پاسخ

مبارک باشه عزیزم 😍

احتمالش زیاده باردار باشی من روز دوازده زدم منفی بود روز سیزدهم پریود شدم

مبارکه عزیزم بتابده

مبارک باشه عزیزم 🌺😍ماهم دعا کن منم17روز تاخیر دارم بی بی فقط هاله ضعیف میندازه

مبارکه 🤩😍

مبارکه عزیزم
خیلی برای من دعا کن 🥲🥹

عزیزم سه روز دیگه تکرار کن انشالله که بازم مثبته

گلم بارداری به سلامتی مبارک باشه یک هفته دیگ بزنی درجا رنگ میده پررنگ میشه

عزیزم مثبت کاذب هم داریم منفی کاذب هم داریم ممکنه کاذب باشه چون تا ۱۲ ازادساری هنوز هورمون های اون امپوله هست

منم همین علائم رو داشتم انشالله که مثبتی

انشاءالله مثبتی ولی صبر بده تا پانزده ازاد سازی

دنیا جان عزیزم به احتمال زیاد مثبته و بارداری ولی دو روز دیگه صبر کن ویه بتا بده تا خیالت راحت بشه

امپول میزدی؟

بازم تکرار کن بی بی چک رو اگه پررنگ شد بارداری

خب برو آزمایش بدع

احتمال زیاد بارداری

مثبت دیگه.بارداری

سوال های مرتبط