مامانا قند ناشتا ۹۷ دوساعته ۱۲۴دیابت دارم یعنی؟

۹ پاسخ

فدات عزیزم

با دستگاه؟ اگر با دستگاه هست خطا داره پس نگران نباش عددت خوبه
اگر آزمایشگاه هست ناشتات لب مرزه باید بیاد زیر ۹۲
دو ساعته خوبه

ناشتا بالاست

از من دوساعته 150بود خوبید شما که

نه خوبه

فند ناشتا ۵ تا بالاس لب مرزی بعد صبونه خوبه بدک نیس رعایت کن بزا نمونه سرت

نه نداری

من طبق نجربه ای ک دارم و مادرم قند داره . قند ما ها ک قند نداریم باید ۸۰_۹۵باشه .
ن قند نداری عزیزم ولی مراعات کن.

ناشتا باید زیر۹۵باشه
قند رو کلا حذف کن

سوال های مرتبط

مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی
مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان Mahoor مامان Mahoor هفته سی‌ونهم بارداری