فدات عزیزم
با دستگاه؟ اگر با دستگاه هست خطا داره پس نگران نباش عددت خوبه
اگر آزمایشگاه هست ناشتات لب مرزه باید بیاد زیر ۹۲
دو ساعته خوبه
ناشتا بالاست
از من دوساعته 150بود خوبید شما که
نه خوبه
فند ناشتا ۵ تا بالاس لب مرزی بعد صبونه خوبه بدک نیس رعایت کن بزا نمونه سرت
نه نداری
من طبق نجربه ای ک دارم و مادرم قند داره . قند ما ها ک قند نداریم باید ۸۰_۹۵باشه .
ن قند نداری عزیزم ولی مراعات کن.
ناشتا باید زیر۹۵باشه
قند رو کلا حذف کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.