مامانا من قند ناشتام ۹۷ هس زیاده
چیکار کنم ؟

۳ پاسخ

غذاتو رعایت کن

تو بارداری باید زیر ۹۲ باشه
دیگه هفته آخری مراعات کن قند و شکر و نشاسته کمتر بخور

فک کنم لب مرزه
ولی برا اخرای بارداری رو نمیدونم واقعا

سوال های مرتبط

مامان فندق👶🏻 مامان فندق👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو ها مامان جوجه کوچولو ها ۱۳ ماهگی
مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۱۰ ماهگی