خوبه عزیزم امارعایت کن
ن خبه
بابا لامصب هر چی میخوای بخوری شیرینه🤦🏻♀️میخوری یجوری نمیخوری یجوری عجب گیری افتادیم😑
نه خوبه ولی رعایت کن من رعایت کردم دیروز آزمایش دادم قندم ۸۰ بود
لب مرز
مراعات کن
ن خوبه عزیزم بالاتر نباید بره
نه خوبه زیر مرزه باید رعایت کنی بالاتر نره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.