خانم ها قند ناشتام ۸۹ هست زیاده؟

۷ پاسخ

خوبه عزیزم امارعایت کن

ن خبه

بابا لامصب هر چی میخوای بخوری شیرینه🤦🏻‍♀️میخوری یجوری نمیخوری یجوری عجب گیری افتادیم😑

نه خوبه ولی رعایت کن من رعایت کردم دیروز آزمایش دادم قندم ۸۰ بود

لب مرز
مراعات کن

ن خوبه عزیزم بالاتر نباید بره

نه خوبه زیر مرزه باید رعایت کنی بالاتر نره

سوال های مرتبط

مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۱۰ ماهگی
مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی