جواب آزمایشم اومد قند ناشتام ۹۷بود😑😑😑بالاست نه؟؟؟؟

۶ پاسخ

من ۷۰ بودنتون ۲۸ هفته

نه خوبه

نه منم همین بود دکتر نگفت بالاست فقط گفت مراقب باش

نه دیگ اخراش هستی .

آره بالاست باید همه چیز قندی حذف کنی که بعد زایمان نمونه من چند ماهه درگیر قندم

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان جوجه کوچولو ها مامان جوجه کوچولو ها ۱۳ ماهگی
مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۱۰ ماهگی
مامان فندق👶🏻 مامان فندق👶🏻 روزهای ابتدایی تولد