اره عزیزم خیلی قشنگه به سارا هم میاد، از این اسمای بیخود هم نیست
اسم قشنگیه :) مهم اینه به دل شما بشینه وگرنه هرکی سلیقه اش فرق میکنه
آره خوش آهنگه من دوست دارم
سارا و.نورا،سارا و یارا،سارا و سلین
نه سلین . ثمین . سودا . ساره. سما .
ببخشید میگما ولی دختردایی من اسمش سوگله من ناخودآگاه یاد اوسکل میفتم
سلین ساتین هم قشنگن
بله قشنگیه ولی به اسم سارا بیشتر
تارا ساره سارگل دلارا ساحل نورا صحرا ساغر سایه
من اسم بچه های دوستم سارا و سار آی هستش
سِودا بزار
سلام لباس بچه و سیسمونی میفروشم توی روبیکا کانال دارم ک طرح هاشون میزارم خاستی ی سر بزن قیمتا پاین
شماره روبیکا ۰۹۰۳۹۰۶۵۴۶۵
avinashap11
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.