خانوما علیسان اسم قشنگی هست یا نه

۱۰ پاسخ

سلیقه ای هست اسم عزیزم من خوشم نمیاد

همه اسما قشنگن هرکی سلیقه ای داره بنظرم اسم و ازکسی نپرس خودتو شوهرت باهاش حال میکنی بزار و بقیه برات مهم نباشن

قشنگههههههه

اسم علیسان ممنوع شده منم میخواستم بزارم ثبت احوال گفت ممنوع شده 😒😒😒

علیهان رو بیشتر میپسندم

علیهان بیشتر دوس دارم اما اینم قشنگه

خیلی قشنگه

آره خیلی قشنگه

قشنگه
علیسام قشنگ تره

آره خیلی

سوال های مرتبط

مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مهتاب مهتاب قصد بارداری
مامان محمد سامین🩵 مامان محمد سامین🩵 ۹ ماهگی
مامان علیسان🩵👼🏻 مامان علیسان🩵👼🏻 ۴ ماهگی
مامان فندوووق💙💙 مامان فندوووق💙💙 هفته سی‌ام بارداری