اسم پسرمو بزارم سامین یا علیسان یا برسام؟

۱۹ پاسخ

برسام

من انشالله میزارم علیسان

سامین خوش آوا تره

برسام

برسام

برسام قشنگ تره

سامین

مرسی مامان ها از نظراتتون💐

من باشم به جا سامین که ریشه یهودی داره سام میذارم
سامین علیسان جزو اسمای من درآوردیه

عليسان

سامین✨

سامین

چون نظر خواهی کردی میگم خیلی اسمای جدید یجوریع قرار نیس چون جدیده بزاریم البته سلیقه ای هم هست با احترام اسم علیسان اسم مضخرفیه

فقط سامین

سامین

علیسان

سامین

علیسان

مامان خوشگل ها باسلیقه ها نظر بدید

سوال های مرتبط

مامان سامین مامان سامین ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۸ ماهگی
مامان سامیار💙 مامان سامیار💙 ۷ ماهگی
مامان نورا 🎀 مامان نورا 🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان رادوین و رایان مامان رادوین و رایان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان علیسان🩵👼🏻 مامان علیسان🩵👼🏻 ۴ ماهگی