عزیزان داخل شکم شماهم لرزش دارع چرا ؟

۱۲ پاسخ

من احتمال میدم چون سیستم عصبی شون تکامل نداره.بدنشون میلرزه.

آره. منم برام خییییلی جای سوال بود که چرا بچه می‌لرزه. با سکسکه کاملا فرق داره. حرکاتش لرزشیه.دو سه ثانیه هم هست.
توی نت هم چیز خاصی توضیح نداده. فک کنم طبیعیه

اره دیگه بچست

اره بعضی وقتا خیلی شدید😅😅

وای قربونش بشمممم هنوز من اینو حس نکردم🥺

بجه با بند ناف بازی میکنه به خاطر اونه

داره برا خودش میرقصه شکم منم گاهی شروع میکنه لرزیدن قشنگ از بیرون هم مشخصه

سکسکه میکنه حتما

اون لرزش انگار ویبره بازی با بند ناف هست😄

سکسکه هستش

میگن بچه با بندناف بازی میکنه اینطور میشه

وای اره نمیدونم چرا

سوال های مرتبط

مامان دوتاتربچه🫀 مامان دوتاتربچه🫀 ۹ ماهگی
مامان آیهان🌙👑 مامان آیهان🌙👑 ۵ ماهگی
مامان سامی🧸✨️ مامان سامی🧸✨️ ۴ ماهگی
مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل ۱۰ ماهگی
مامان دخترطلا💝 مامان دخترطلا💝 ۲ ماهگی
مامان آیدین مامان آیدین روزهای ابتدایی تولد
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی