من احتمال میدم چون سیستم عصبی شون تکامل نداره.بدنشون میلرزه.
آره. منم برام خییییلی جای سوال بود که چرا بچه میلرزه. با سکسکه کاملا فرق داره. حرکاتش لرزشیه.دو سه ثانیه هم هست.
توی نت هم چیز خاصی توضیح نداده. فک کنم طبیعیه
اره دیگه بچست
اره بعضی وقتا خیلی شدید😅😅
وای قربونش بشمممم هنوز من اینو حس نکردم🥺
بجه با بند ناف بازی میکنه به خاطر اونه
داره برا خودش میرقصه شکم منم گاهی شروع میکنه لرزیدن قشنگ از بیرون هم مشخصه
سکسکه میکنه حتما
اون لرزش انگار ویبره بازی با بند ناف هست😄
سکسکه هستش
میگن بچه با بندناف بازی میکنه اینطور میشه
وای اره نمیدونم چرا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.