۲ پاسخ

اره سرماخوردگی نیس
پسر منم اینجوری بود قطره سدیم کلراید می‌ریختم اوکی میشد تا حدودی

والا پسر منم همین طوره واکسن هم نزدم گفتن بزار خوب بشه بیار

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۹ ماهگی
مامان مهراد🤍 مامان مهراد🤍 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۴ ماهگی
مامان کارن🫀 مامان کارن🫀 ۵ ماهگی
مامان رایان💙 مامان رایان💙 ۹ ماهگی
مامان Nafas👼🏻🩷 مامان Nafas👼🏻🩷 ۱۰ ماهگی