سلام مامانا ی برآمدگی بالای سینه‌ام ایجاد شده

۲ پاسخ

اگر درد داری و قرمز شده عفونت کرده من تقریبا یک ماهی هست اینطور هستم حتما برو دکتر

مامو گرافی و یا سونو گرافی سینه انجام بده

سوال های مرتبط