چقدر ذهنم درگیر این برآمدگی بالای سینه ام شده🥲

۷ پاسخ

عزیرم حتما به یک ماما یا متخصص زنان مراجعه کنین

منم دوران شیردهی همچین چیزی داشتم..
بالای سینم برامده بود (قسمت بیرونی بالا)
بعد شیردهی خداروشکر محو شد، انشالله برای شماهم چیزی نیس

مثل من نکن حتما برو دکتر منم اینقدر بیخیال بودم تا الان که ناقص شدم 😭

چیزی نیست انشالله

عزیزم یه سونو سینه بده شاید کیست باشه.من خودم کیست داره سینم

من اوایل شیردهی ی چیزی گردی دراومد وسط سینم انقد مامانم و همسرم اینا ترسیدن رفتم سونو چربی انباشته شده بود خودشم دفع شد

بچه شیر میدی

سوال های مرتبط