به نظرم عرق سوز شدی
سلام هیدروکورتیزون بمالید
زینک اکساید
شاید قارچه عرق میکنه وسط سینه هوا بهش نمیخوره اینجوری میشه
قارچه بتامتازون بزن هروز اگرم میتونی بری دکتر برو محلول شتشو میده
بتامتازون بزن بنظرم اوکی بشه حالت حساسیته
سلام احتمال داره وسط سینه عرق سوز شده
احیانا چیزی نخوردی که بهش حساسیت نشون بدی!؟
یه حالت خشکی ام داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.