۴ پاسخ

ضخامت رحم داری ۱۱ باید ۶ ۷ باش نرمال

خوبه فولیکول غالب داری اقدام کن تاچن روزدیگه ازادمیشه احتمالا

یه فولیکول غالب ک برابارداری خوبه سایزش ۱۶توتخمدان چپت هس .
بقیه چیزاتم خوبه

خوبه همه چی

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۴ سالگی
مامان نازگل مامان نازگل ۵ سالگی