منم ماه۱۶ اقدامم
شما مشکلتون چیه
دیگه چه میشه کرد فقط بسپار ب خدا
وقتی پریودیت عقب وجلومیشه یعنی رحمت داره اماده گی پیدامیکنه برای بارداری نگران نباش
عزیزم تو از ۸پریودت تا ۲۱پریودت اقدام کن
انشاءالله مثبتی ماه دیگه
عزیزم هر وقت خدا بخواد میشه بازم جای شکرش هست که پریود میشی
سلام آبجیا یه گروه ایتا برای انتقالیا زدیم لطفا کسایی هم که باردارن و میخوان بیان بکن تا از تجربیات هم دیگه استفاده کنیم و دور هم باشیم کسایی که انتقالاشون مثبت شده یا حتی خانوما ک باردار نیستن میخوان اقدام کنن یت میخوان ای وی اف شروع کنن قدمتون رو چشم🥰🙏🏻
دکتر میری؟
از وقتی پاک میشی تا زمان پریودی ی شب درمیون اقدام کنید
منم دکتر رفتم گفتم فقط تو دوره باروری اقدام میکنم گف اینجوری باردار نمیشی
سیکل هات چند روزه هست
در کدوم سیکل هات اقدام داشتی؟
عب نداره انشالله ماه بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.