۵ پاسخ

انشالله زود خوب شی
مایعات زیاد بخور
پرتقال و شیرداغ و سوپ

سریع برو دکتر درمان کن زایمانت نزدیکه

شربت لاکسی ژل علاج دردت

شلغم داخلش خالی کن عسل بریز بزاره بپز بعد بخور، ابنمک غرغره کن، عسل و ابلیمو شربت کن بخور

ای وای نداره
من از اول حاملگیم ده بار گرفتم الانم سرماخوردم😆

سوال های مرتبط