۴ پاسخ

من زمان بارداریم آبریزش بینی داشتم ، دکتر گفت سیتریزین خوب نیست

کلرفنیرامین بخور

اره دکتر برا منم داده بود ایتامینوفن ساده هم بخور هر۸ساعت

اره منم مریض شدم میخوردم

سوال های مرتبط

مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد