خاتما آبریزش بینی دارم میتونم سیتریزین بخورم ؟؟

۵ پاسخ

نه نخور ریسکه تحمل کن

نخور...

اره ميتوني

من آبریزش داشتم دکتر گفت بخور ولی ب محض اینک قطع شد دیگ نخور
یکبار خوردم قطع شد دیگ نخوردن

من تازه سرما خوردم،دکتر گفت نباید بخوری،منم نخوردم،تا خودش کم کم خوب شد،اموکسی سیلین فقط خوردم

سوال های مرتبط