واقعا چجوری اینکارو میکنین؟ مگه غذای شما نمک نداره؟؟ مگه کلی چیزای مختلف تو غذاهاتون نیست؟ بچتون الرژی بگیره چجوری میخواین بفهمین از چیه؟
مگه ادویه نداره غذاهاتون ؟
نمک و شکر و ادویه برای بچه ممنوعه
پسر من خیلی نکاه میکنه همش هم میخواد منم انکشت میزنم تو غذای خودم یکم بهش میدم اشکال نداره که بابا سخت نگیرید ما خودمون بچگیمون همینطوری بزرگشدیم با غذای سفره الان چیزیمون شده؟
نه جدا میپزمبدون افزودنی نمکشکر ادویه هیچی
گاهی اوقات
اره منم میدم
آره من از غذا های خودمون میدم
اره بعضی وقتا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.