خانوما 6 ماهگی چند وعده به بچه هاتون غذا میدین؟؟؟

۸ پاسخ

خواهش میکنم عزیزم

ببین من درمانگاه بهم گفت توروزبایددووعده بدی منم فرنی وحریره بادام روصبح هامیدم بعدسوپ روشبهامیدم .ببین تاسه هفته یاهفته اول اره بعدمیتونی سه وعده کنی الانم چندروزه فرنی نمیخورن انگاردلشون زده منم چون دیدم میخوان برم تو۷ماهگی فرنی نمیدم به جاش زرده تخم مرغ پوره میوه .سوپ شب بخورن بهتره .حریره بادام زیادندادم چون حساسیت داشت منم زیادندادم .

تا دو یه هفته یه وعده که گوارشش عادت کنه

اره درسته .من صبح فرنی میدم شب سوپ .بعدصبح که فرنی میدم سیرمیشن شیرخودمومیدم باشیرخشک سیرمیشن شب هم شام سوپ میدم .الانم که دارن میرن تو۷ناهاررواضافه کردم ناهارپوره سبزیجات زرده تخم مرغ یاجابجامیکنم ناهارسوپ میدم شب یه چیزدیگه میدم اولش کم میخورن مثلاشایددرحددوقاشق میخورن بستگی به بچه داره

اره صبحانه وشام میدم الانم ۶ماهگی داره پرمیشه میخوان برن ۷ماهگی سه وعده کردم صبحانه ناهارشام

سه وعده

من اولش یک وعده بیشتر نمی‌دادم کم کم تا الان که ده ماهه بهش یه وعده میدم

دووعده میدم

سوال های مرتبط