اولین علائم بارداریتون چی بود؟ چی هست؟😁

۱۱ پاسخ

سینه درد

درد پریودی
سینه درد

سینه درد ،دل درد ،پر اشتها ،خواب و خستگی و بی حالی ،سرد و گرم شدن ،ادرار زیاد ،

حالت تهوع

اونموقع که نمیدونستم لگنم گرفته بود به مدت دو هفته فک میکردم سرماخوردم😂🤣

سینه درد و تکرار ادرار و دلدرد

سینه درد شدید جوری که با همین شک کردم به بارداری🤣

دل درد خفیف و سینه درد

سرگیجه و ضعف شدید

کمردرد

کمردرد

سوال های مرتبط

مامان معجزه باش🌸 مامان معجزه باش🌸 ۱ ماهگی
مامان جوجه قرمز مامان جوجه قرمز هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندُق💙 مامان فندُق💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بشه من(هامین💙) مامان بشه من(هامین💙) ۳ ماهگی
مامان معجزه باش🌸 مامان معجزه باش🌸 ۱ ماهگی