علایم های اوایل بارداری تون چی بود وچی هست دخترا؟

۶ پاسخ

منم فعلا ن از علایم پریودی خبری هست نه بارداری
۲۶ م هم وقتمه😅😅

همش می‌خوابیدم

من ترشح سفید ابکی سینه درد نوکش مخصوصا وحشتناک
الانم یکم حالت تهوع و دلم چیزای شور میخواد

من جونم داره در میاد از تهوع 😭

من که علائمی ندارم

فعلا فقط سینه هام درده

سوال های مرتبط

مامان باقلوا مامان باقلوا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماه تک  و تودلی مامان ماه تک و تودلی هفته سیزدهم بارداری