سلام دوستان قرص برای ضد تهوع چی خوبه

۱۲ پاسخ

دکتر بمن B6 داد اصلا اثر نداشت بعدش قرص زنجبیل داد اونم هییی
ولی دمیترون رو گف برای ۳ ماه اول پیشنهاد نمیکنم

ویتامین ب6 بی ضرره

من اینقدر شدید بودم دمیترون رو من تاثیر نداشت

ب 6خوبه

دمیترون اندانسترون

دیمن هیدرنات

ویتامین B6 خیلی خوبه من میخوردم اون اوایل،ولی با دکترت هم یه مشورتی بکن

فقط دمیترون زنده باااااد دمیترون فقط دمیترون منو زنده نکه میداره🥴

باید بری دکتر ولی دمیترون میگن خوبه

دمیترون میخورم من

دیمترون من میخورم

باید بگی دکترت بنویسه

سوال های مرتبط

مامان تو دلی💙 مامان تو دلی💙 هفته هجدهم بارداری
مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد