دکتر بمن B6 داد اصلا اثر نداشت بعدش قرص زنجبیل داد اونم هییی
ولی دمیترون رو گف برای ۳ ماه اول پیشنهاد نمیکنم
ویتامین ب6 بی ضرره
من اینقدر شدید بودم دمیترون رو من تاثیر نداشت
ب 6خوبه
دمیترون اندانسترون
دیمن هیدرنات
ویتامین B6 خیلی خوبه من میخوردم اون اوایل،ولی با دکترت هم یه مشورتی بکن
فقط دمیترون زنده باااااد دمیترون فقط دمیترون منو زنده نکه میداره🥴
باید بری دکتر ولی دمیترون میگن خوبه
دمیترون میخورم من
دیمترون من میخورم
باید بگی دکترت بنویسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.