خانما این قرص برای تهوع خوبه ؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

واس تهوع دکترمن هر۱۲ساعت گفته ولی گف تاحدممکن تهوع روتحمل کن قرص نخورگف اگ دیدی خیلی تهوع داری ونمیتونی تحمل کنی بخور ی هفتس گرفتم ولی نخوردم سعی میکنم تحملش کنم

من ب۶ میخوردم روزی ۳ تا

حتما با دکتر مشورت کن

اندانسترون به نظرم برای تهوع بهتره ولی نمیدونم تو دوره بارداری میتونی استفاده کنی یا نه

عاره ولی دکترا میگن جدیدا تو بارداری نباید بخوری

سلام اره من رفتم دکتر بهم این قرص داد به B6
و یه دیمن هیدرینات 50گفت. قبل صبحانه ناهار شام بخور

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری