خانما سیب برای تهوع خوبه ؟؟؟

۱۰ پاسخ

من صبحا میخوردم خوب بود

تنها چیزی ک تهوعم رو خوب می‌کنه آلوبخارا خشک هست

خودت باید حس کنی چی حالتو خوب میکنه
من فقط اجیل شور ی مشت میخوردم حالت تهوعمو کم مبکرد
تا ۴ماهم غذام فقط نون و پنیر با گوجه خیار ابلیمویی بود
نوشیدنی هم عاشق اب طالبی بودم

سیب سبز بخور

اره کم کم بجو خیییلی خوبه

بله رب انار هم خوبه

من روزی نصف به میخورم خیلی رو تهوع و معده دردم تاثیر داره

برای من تأثیر نداره 🤦😂

من صبح ب صبح ناشتا میخورم 😂

اره.

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته چهاردهم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری