خانما بهترین قرص برای تهوع چی هست؟

۸ پاسخ

لطفا قرص هاتونو همینجوری به بقیه توصیه نکنید، بارداری رو شوخی نگیرید، قرص حتمااا تحت نطر دکتر باشه، شرایط بدنی و تاریخچه پزشکی و قرص های مصرفی هر فرد با بقیه متفاوته،
تنها چیزی که الان میتونم بهت توصیه کنم نون خشک ناشتا بذار تو دهنت، ویتامین ب ۶ یا دمنوش یا قرص زنجبیله

قرص (ب۶) من خیلی حالت تحوع م زیاد بود با اینک از سیرابی بیزارم ولی وقتی خوردم آب روی آتیش بود زود حالمو خوب می‌کرد

اندانسترون خیلی خوبه

دمیترون عالیه

دمیترون

امپول بزن بهتره دیرتراثرش میره

من قبل خواب یک قرص منیزیوم میخورم ولی اصلا تهوع ندارم

دکترمن کلوپرامید بود فک کنم مینوشت میگفت از دمیترون ایمن ترم هست اثرش هم خوب بود

سوال های مرتبط

مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان ارکان مامان ارکان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نهال🎀 مامان نهال🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نگین مامان نگین هفته بیست‌ویکم بارداری