خانما این قرص برای تهوع هست ؟

تصویر
۳ پاسخ

من حس میکنم ایرانیش بهتره رو من

اره ب ۶ ولی من میخوردم بیشتر می‌شد حتی روزایی که حالت تهوع نداشتم برای پیشگیری از حالت تهوع میخوردم بیشتر میکردش🤣☹️😐

من اینو میخورم تهوعم بیشتر میشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان ارکان مامان ارکان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سبحان وتودلی🤰 مامان سبحان وتودلی🤰 هفته سیزدهم بارداری