شما نمیتونی سر خود دارو بخوری
حتماباید یه مزشک متخصص زنان یا ماما بری
بعضی از دارو ها برای دوران بارداری خطرناکه
مثلا فروفورت خودش اسید فولیک داره
اسید فولیک جدا هم میخوری جور در نمیاد
فیلیپ خوبه اما ایرانی تحت لیسانس ففول عالیه
منم کمبود آهن دارم دکترم بهم گفت فلیپ 30 بخورم
فروفورت عالیه
من فورفروت گایین میخوردم خیلی جواب داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.