بنظرم از دکتر مشورت بگیرید سر خود چیزی نخورید چون یکسری از دوستان مواردی که گفتن برای بارداری مضره عزیز
عزیز شما چون باردار هستید شرایطتتون ویژه نمیتونین سر خود چیزی بخورید فقط باید پزشک بگه تا بتونی بخوری از الان ماماهمراه بگیر خیلی کمکت میکنه تا روز زایمانت
عزیز پسته و خرما زیاد بخور با قرص اهنم ک دکتر باید برات تجویز کنه
جگر نه باعث سقط میشه ماهی فقط سالمون حبوبات خوبه مصرف زیادش نفخ میاره
گوشت ماهی و جگر ، سبزیجاتی مثل چغندر میوه هایی مثل موز انجیر لوبیا وحبوبات خرما کشمش و آجیل
شیره بریز تو اب هرروز ناشتا بخور
انجیر
شیره انگور
اسفناج
اگه قرص آهن میتونی بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.