خوب عزیزم دکتر باید بهت دارو بده زیر نظر خودش دارو مصرف کنی
عدس و اسفناج خوبه
عمم رفته بود دکتر بهش گفته بود قارچ کباب کن بخور (سرخ یا آبپز نه اصرار داشته ک کباب بشه به سیخ بکش کباب کن )
بهتر تحت نظر دکتر خون باشی منم مینور هستم تحت نظر دکتر خونم فعلا فقط فولیک اسید ۵ و D3 میخورم میوه و سبزیجات و گوشت و عدس و آجیل بخور اینا خوبه
سه شیره بگیر صبح به صبح بخور عالیه شیره توت و انگور و خرما البته اصل باشه نه این کارخونه ای ها همش قند و شکر
عدسی . برگ سبزیجات مثل اسفناج
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.