برای کم خونی چیا خوبه بخورم مینور هستم

۵ پاسخ

خوب عزیزم دکتر باید بهت دارو بده زیر نظر خودش دارو مصرف کنی

عدس و اسفناج خوبه
عمم رفته بود دکتر بهش گفته بود قارچ کباب کن بخور (سرخ یا آب‌پز نه اصرار داشته ک کباب بشه به سیخ بکش کباب کن )

بهتر تحت نظر دکتر خون باشی منم مینور هستم تحت نظر دکتر خونم فعلا فقط فولیک اسید ۵ و D3 میخورم میوه و سبزیجات و گوشت و عدس و آجیل بخور اینا خوبه

سه شیره بگیر صبح به صبح بخور عالیه شیره توت و انگور و خرما البته اصل باشه نه این کارخونه ای ها همش قند و شکر

عدسی . برگ سبزیجات مثل اسفناج

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته نهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق👶💙 مامان فندق👶💙 هفته سی‌ودوم بارداری