سلام دوستان برا کم خونی چی خوبه بخورم؟

۹ پاسخ

مویزززززز؟

از دکترت سوال کن عزیزم سرخود نمیشه هیچ کاری کرد ما یه چیزی میگیم خدایه نکرده شاید برات ضرر داشته باشه مشکل ساز میشه برات هم بپرس غذا چی بخوری هم دارو هیچکس اندازه دکتر زنانت خوب نیست

پسته و اسفناج من از اینا نتیجه گرفتم

سویق عدس فوق العادست هم برا خودت هم جنینت
خالی هم میتونی بخوری
با آب یا هر چیزی که دوس داری قاطی کن بخور
من قبل بارداری یه دوره خوردم کم خونیم رفع شد
الان باز دوباره شروع کردم

عدسی،اسفناج،کرفس،

عدس خوبه گوجه هم خوبه

آره فقط آبپز کن نرم بشه

داروی شیمیایی هم داره
شیره انگور، اسفناج، انجیر، کشمش، مویز، لوبیا و عدس هم میگن خوبه

عدس عالیه عدس سبز فقط ابز با نمک بخور

سوال های مرتبط

مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد مامان آراد هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجم مامان جوجم هفته سی‌وسوم بارداری