خانما برای کم خونی چی پیشنهاد میدین؟

۳ پاسخ

هیچی بهتر از سیرابی نیست من کم خونیم 8 بود دکتر گفت یک درصد هم بیاد پایین مثل مرده ها میشی
با یک ماه خوردن دو وعده سیرابی و دارو. های دکتر الان 14 و 13 هست نرمال کاملا

چیزایی ک خودم میخورم .خرما .حبوبات .(عدس)اسفناج .مغزیجات مخصوصا بادوم وپسته .کباب .حلیم .من خودم شیر بادوم اماده گرفتم باعسل قاطیع با کره پسته
برا کم خونی خیلی خوبه صبحا ناشتا تو اب گرم میریزم میخورم

انار،جیگر،عناب

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هشتم بارداری
مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته پانزدهم بارداری
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته شانزدهم بارداری
مامان علی و حسین مامان علی و حسین هفته سیزدهم بارداری
مامان زیبا مامان زیبا هفته شانزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ستاره مامان ستاره روزهای ابتدایی تولد