هیچی بهتر از سیرابی نیست من کم خونیم 8 بود دکتر گفت یک درصد هم بیاد پایین مثل مرده ها میشی
با یک ماه خوردن دو وعده سیرابی و دارو. های دکتر الان 14 و 13 هست نرمال کاملا
چیزایی ک خودم میخورم .خرما .حبوبات .(عدس)اسفناج .مغزیجات مخصوصا بادوم وپسته .کباب .حلیم .من خودم شیر بادوم اماده گرفتم باعسل قاطیع با کره پسته
برا کم خونی خیلی خوبه صبحا ناشتا تو اب گرم میریزم میخورم
انار،جیگر،عناب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.