۵ پاسخ

چیکار کرد؟؟

واس من ۳۸ بود بعد سقط شد انگار نطفه ضعیف بوده
بعد چند روز افتادم ب خونریزی

۵۰به بالابارداره فکرنکنم باردارباشه

48 ساعت بعد دوباره آز تیتربتا بده ، اگه دوبرابر نبود حتما بره دکتر زنان نشون بده

چند روز از موعدش گذشته؟

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان مامان نینی مامان مامان نینی ۳ ماهگی