۸ پاسخ

یاهفته ت بالاس یا دوقلو یالینکه اگه عدد بتا بالا باشه دختره

برای منم این حدودا بود ۴هفته بودم

مثبته مثبت😍

احتمالا دوقلوه مبارک باشه عزیزم

ن اوکیه مبارکه

من ۵ هفته بودم ۴هزار بود جواب آزمایشم

مثبته عزیزم مبارکه
یا دوقلوئه یا هفته ی بالا آزمایش دادی

مثبت مبارکه نه بالا نیست احتمالا عدد بارداریتون بالاست

سوال های مرتبط

مامان کودک و تودلی 🤰 مامان کودک و تودلی 🤰 ۱ سالگی
مامان رضا مامان رضا ۲ سالگی
مامان 💙محمد💙 مامان 💙محمد💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا مامان نورا ۲ سالگی