من دخترم ۳۵هفته با وزن ۲ کیلو بدنیا اومد سه ماه و نیمگیش بردم دکتر ۵۵۵۰ بود امروز چهارماهه شد چلی نبردمش
خانما چرا بیخودی میگین کمه وزنش یا میگین زیاده آخه؟بیخود بقیه رو نگران نکنید،،برای وزن گیری شاخص های دیگه ای هم در نظر گرفته میشه لطفا الکی
نظر ندین
تولدش چقدر بود.اره فک کنم کمه
وزنش خیلی کمه عزیزم
قدش چند بود؟؟
منم امروز دخترمو واکسن چهارماهگیشو زدم، دختر تو اذیت نیست؟؟
ای خواهر....دختر من ۴۵۰۰هس.۲هفته کوچیکتر از بچه شماست
به وزن تولد گلم. دختر من ۳کیلو و ۲۰۰ دنیا اومد دوماهگی ۵و ۵۰۰ بود که نرمال بود البته بهداشت گفت یکم زیاده ولی من جدی نگرفتم. هر بچه ای فرق میکنه رشدش و اشتهاش و... . دخترت اگه نسبت به تولدش ماهی حداقل ۷۰۰.۸۰۰ وزنگرفته خیلی هم خوبه
کمه انگاری ولی ورن که مهم نیست ان شاالله سلامت باشه
منم دوقلوهام یکی الان ۶۱۰۰ یکی ۶۷۰۰ فککنمخوبه
اره کمهه
بستگی به وزن تولدش داره
تو میتونه کمکی شروع کنی از الان
بستگی به وزن تولدش داره
اره کمه
فک کنم کم باشه عزیزم
البته مهم سلامتیشه
چون من دوقلو دارم الان شش رد کردن
۵۵۵۰ بود*
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.