خودش یادداشت😂شب دید داره جیش میکنه رفتیم کارشو کرد
من ۲سال و۹ماه شروع کردم ازهر۱۵دقیقه شروع کردم براجیشش میبردم دسشویی دفعشم دوسه ماه اصلادستم نبودکی داره بعدنشستم دقت کردم چون پسرمن دیربه دیردفع داره هرروزنداره ،تامیدیدم پسرم میشینه وزورمیزنه بغل میگرفتم میبردم دسشویی چون وقتی زورمیزنه همون موقع یعنی قراره داشته باشه چندشب اینحورکردم برادفعش زودتریادگرفت اماجیشش همکاری نداشت برااین تا۳سال و۵ماه براجیشش اذیت شدم
منو حتما بخون راحت و بدون دردسر
دختر من توی شورتش میکنه هرکاری میکنم نمیره دسشویی اولش توی شورتشم نمیکرد تا یه هفته خودشو نگه میداشت یبوست میشد🤦♀️
خودم باهاش میرفتم پیشش کارمو میکردم اونم میدید جیگفتم دستشویی پی پی میکنن خودم ادا درمیوردم امممم باهم زور میزدیم یادگرفت الان جیش داشته باشه حلوشو میگیره پی پی داشته باشه پشتشو 🤣👍
اوایل میترسن از پی پی کردن ، دختر من جیغ میزد گریه میکرد .... توی شورتش میکرد تا چندماه 🫥🫥
علائمشوببین ک موقع دفع چجوریه ک اون علائم ازش دیدی سریع ببری دشویی تشویقش کنی پی پی کنه وبگی پی پی بندازه بره خونشون حتما جایزه براش درنظربگیربگو اگ پیپی ش بندازه توخونش جایزه یاخوراکی موردعلاقه یا خونه فردموردعلاقش بهش وعده بدی تاوقتی ک راه بیفته یاهم عروسکی ک دوست داره ببر دشویی خمیربازی ب رنگ پی پی درلیار گوله گوله کن بنداز شیراب بده دستش ک پی پی عروسک بفرسته خونش
دختر من تو لگن میکنه
من یادش ندادم خودش بلد بود خخخ
متاسفانه پسر منم هنوز اینو همکاری نکرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.