۸ پاسخ

کوچیکه براش

۶بخر منم ۵میبندم یکم پایین گشاده راحته اما برای پسرا فکنم اندازه‌ اندازه باشه ۶ بخر ببین باز نم میزنه

من پسرم ۱۲ کیلوعه ولی شماره ۶ که +۱۵ عه میبندم

کوچیکه

پوشکش کوچیک دیگه گلی شرتی ۶ ببند ۷ بپوشش

منم مایبیبی پنج میبستم شب که میخوابید تا صب نم میزد چون به شکم میخوابه الان هانیز میبندم راحتم

من ۵ میبستم ولی نشتی میداد دیگه ۶ میبندم

خب ۶ ببند دیگ

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان پسر کوچولوم💙رادمهر💙 مامان پسر کوچولوم💙رادمهر💙 ۲ سالگی