سلام مامانا
با جو دوسر پرک چی درست کنم برای دخترم

۶ پاسخ

سلام خاهش میکنم درخواست قبول کنین سوال واجب دارم

اوتمیل
تو سوپ

اوتمیل سیب.. اوتمیل موز و...

اگه دخترت حساسیت به پروتئین گاوی نداره میتونی با شیرپاستوریزه پرچرب بزاری بپزه بعد موز له شده بریزی داخلش

من الان یه قاشق جو و یه لیوان آب و نصفه سیب پوست گرفته شده رو گذاشتم رو گاز همه با هم پخت با پشت قاشق له کردم دادم بهش

اگه دوست داشتی من صبحونه هارو می‌زارم توشون هست ببین
تازه شروع کردی ؟

سوال های مرتبط