بچها من از الان استرس زایمان گرفتم 😭😭

۱۰ پاسخ

من استرس ندارم واقعا امیدوارم زایمانم خوب باشه

من خودم سزارینو انتخاب کردم و چون بارداری اولمه نمیترسم🤭

من اونقدر یهو سزارین شدم که انتظار نداشتم هیچ استرس معنی نداشت برام 😃 نزدیک ۸ عصر بستری شدم ۸:۲۰ پسرم دنیا اومد 🤣

من از اول استرسشو دارم🥲🥲

نه نترس خدا کمک میکنه

حتما زیادی فیلم سزارین بارداری میبنی یا حرفای گهواره گوش میدی استرس میگیری

منکع بیصبرانع منتظرممم فقط زود بگذرع

منم همینطور در حالی که از جفتش میترسم😂

من هنوز حامله نبودم استرس زایمان داشتم😂

منم 😭😭

سوال های مرتبط

مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری