مامانا من استرس زایمان گرفتم بیاین همو دلداری بدیم 😂

۱۶ پاسخ

شما که بچه اولته طبیعیه استرس داشته باشی
منو بگو این سومیه ولی بازم میترسم😄😄

من اززایمان نمی ترسم بااینکه طبیعی هم هستم ازاین میترسم سرموقع زایمان نکنم بامریضی که دارم زبونم لال هرلحظه امکان داره بچم سقط بشه 😢

هیچ فیلمی نبینین
من فیلمای طبیعی رو دیدم کله ی بچه رو خیلی میکشن تا بیاد بیرون بعد تصمیم گرفتم سزارینو انتخاب کنم که بعد از دیدن فیلم هاش باز برگشتم به زایمان طبیعی..دیگه خلاصه بهش فک نکن اینهمه آدم زاییدن ماهم روشون

دقیقا منم دکترم گفته فردا بیا معاینه کنم اگه وقتش باشه سرکلاژ برم باز کنه

من هر شب کابوس. میبینم😐

من شدت ترس و استرس قلبم درد گرفته
به نظرم برسم زایشگاه سکته کنم بازم دکترم اصرار داره طبیعی بیارم

منم واسه بچه دوم خیلی استرس دارم.اولی رو نداشتم.ولی دومی هرشب دارم خواب زایمان میبینم.همش استرس

فکر کن حالا برای من بچه دومه دارم سکته میکنم😂😂😂

وای منم خیلی میترسم

منم رفتم فیلم های آمادگی زایمان و دیدم بدتر شدم

منم سز ام انقدی که سر دومی استرس دارم سر اولی نداشتم

استرس و بزار برا هفته ی ۳۵ به بعد
از الان استرس میکشی که چی بشه

منم میترسم رفتم فیلم سزارینو دیدم ترسم بریزه بیشتر ترسیدم😂

بچه چندمته گلم طبیعی هست؟؟؟

واااای من شبانه روز دهنم درگیرههه

زایمان ۲ روش داره که من از هر دو میترسم
بیا اینم درداری😂🖐

سوال های مرتبط

مامان شاهان🩵شاهدخت🩷🤰🏻 مامان شاهان🩵شاهدخت🩷🤰🏻 روزهای ابتدایی تولد