۱۰ پاسخ

پا قدمش خیر باشه عزیزم خوش به حالت من هنوز زایمان نکردم ۴۰ هفته و ۳ روز

بخیه هم خوردی؟

به سلامتی 💚
انشاالله هردو زیر سایه امام زمان باشید
برای ما دعا کن بهترین زمان زایمان کنیم 🥲

بیذامتی و دل خوش

مبارک باشه عزیزم
قدم دار باشه و زیر سایه پدر و مادر نامدار
برای من دعا کن گلم

زایمانت چطور بود خیلی درد داشتی؟
کلاس و ورزش میرفتی یا نه؟

چطور بود زایمانت درددش؟؟؟

مبارک باشه درد داشتی یا خودت رفتی بستری شدی

بسلامتی مبارکه بهتر شدی تعریف کن برامون

مبارکه خوش قدم باشه چطور بود زایمانت

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و حسنا مامان فاطمه و حسنا ۱ ماهگی
مامان نی نی ایلیا مامان نی نی ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان سرحان و پناه مامان سرحان و پناه ۹ ماهگی
مامان اهورا🤍🧸✨️ مامان اهورا🤍🧸✨️ روزهای ابتدایی تولد