عزیزم اصلا نباید بپری دهانه رحمو باز نمیکنه ممکنه حتی جایگاه بچه رو خراب کنه
من ساعت ۱شب بستری شدم قراربود صبح بهم امپول فشاربزنن ساعت ۲شب نوار قلب بچم مشکل پیداکرد نگو که مدفوع کرده توشکمم اورژانسی بردنم اتاق عمل..هفته ۴۱بودم البته متخصص زنان گف ۵روزدیگه جاداری ولی این پرسنل بیمارستان منوبزور بستری کردن اولش فرار کردم بعد برگشتم
آره نصیحت من به شما که تجربشو داشتم استرس نداشته باشید خیلی بده منی که دوتا بچم بادرد میرفتم همش ۶سانتی میرفتم بیمارستان الان مجبورشدم سز کنم
قراربود بدن ساعت ۱شب بستری شدم گفتن صبح بهت امپول فشارمیزنیم یهونوارقلب میزارن که نوارقلب بچه اصلا خوب نبود گفتن اماده شو بریم اتاق عمل
ولی حقیقتش خوشحال شدم خیلی خیلی استرس داشتم اززایمان ایندفعه
میگن استرست هم تاثیرداشت دردزایمان نداشتی
بنظرم سزارین سختیای خودشو داره ولی بهترازدرد زایمانه
نه عزیزم فقط دوش آبگرم بگیر خیلی خوبه برامن با اون باز شد
با پریدن و رقصیدن کلا بچه از کمر کنده میشه😂😐
بازشدن دهانه رحم امری طبیعیست اینا کمک میکنن
سلام عزیزم هیچ چیز دهانه رحمو بازنمیکنه خودم هرچی انجام دادم اسکات زدم پله پیاده روی بااینکه بچه سوممه بازنشدم اخرش تاریخ زایمانم گذشت ورم کردم وسزارین شدم متاسفانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.