۲ پاسخ

سلام من یزد زندگی نمیکنم وای زن داداشم هست میگفت دکتر فاطمه زارع خیلی دکتر خوبی هست خیلی تعریف میکرد

هر کسی یه دکتری خوب بوده واسش من میخام برم پیش مجدزاده. سر بچه اولمم رفتم ولی خب زایمانم پیشش نبودم ک ببین چجوریه ولی خب خیلی باتجربه هست

سوال های مرتبط

مامان گیسو مامان گیسو هفته بیست‌وششم بارداری