۷ پاسخ

به نظرم به رفتار خودمون بستگی داره
اینکه هر دفعه از قربون صدقه رفتشون و ماچ و بوسه شون ذوق کنیم و البته هر کار خوب دیگه ای که انجام میدن اونوقته که پایدار میمونه این ارتباطه

بستگی به خودت داره نزار فاصله بگیره
یکم کم میشه ولی فکر کن که بزرگ بشه پناه هم دیگه باید بشین
من با پسران از همین الان درود دل میکنیم
ولی زمان ما اینطوری نمیکردن بیشتر غرور ما بزرگ تر شد که نتوانیم خواسته هامونو بگیم الان زمان بچه های ما فرق کرده

پسز منم همینطوره
نباید بزاریم قطع بشه
هر روز اکه اینکارو بکنیم ادامه پیدا میکنه

آره عزیزم چرا که نه البته اگر باهاش رفیق باشی دخترم ۱۴سالشه همیشه بغل میخاد و بوس از بچگی همینجوره

منم همیشه ب این فکر میکنم پسرم خیلی قربون صدقه م میر بغلم میکنم بوسم میکن .. انشاا ک از هم سرد نشیم من جونم ب جونش وصل

دختر بزرگم ۱۲سالشه همیشه هی میگه مامان بغل بوس بزرگتر ک میشن بیشتر میشه

بستگی به تصمیم خودت داره

سوال های مرتبط

مامان نرگس مامان نرگس ۶ سالگی
سلام..مامانا ممنون میشم راهنمایی کنید.. من شوهرم از اول هم موافق بچه نبود و با اصرار من بچه دار شدیم.تا وقتی نوزاد هم بود خوب بودن..ولی از ۴ سالگی تقریبا که دخترم دیگه فهمیده تر شد همش با شوهرم دعوا دارن و لجبازی میکنن.. کلا دخترم تازگیا مخصوصا دیگه اخلاقش کلا عوض شده و من دلیلش رو ۸۰ درصد شوهرم میدونم..شوهرم هرجور دوست داره باهاش حرف میزنه..بعد دخترم هم یاد گرفته همونجور باهاش حرف میزنه..حتی به شوهرم فحش هم میده.. قشنگ روشون بهم باز شده..به جز اون اصلا دیگه ادم حسابمون نمیکنه..حرفمون رو گوش نمیده..لجبازی میکنه... هم گاهی میزمنتش..هم کل کل میکنن باهم..خلاصه من تا حالا تو اطرافیان خودم ندیدم پدر با دخترش اینطوری کنه.. اصلااا صبور نیس.. مثلا دخترم کار اشتباهی میکنه مثلا میگم شکلات میخوره میگه بخور تا دندونت خراب شه.. اکثر کارهای منفیش رو اینطوری بهش تذکر میده.. جلو جمع همش بهش تذکر میده..خلاصه من دیگه دیوونه میشم تو خونه از دستشون..واقعا هم مربض شدم از دستشون..اعصابم رو خرد میکنن..فک کن تو خونه دو نفر مدام باهم کل کل کنن و دعوا کنن و بجنگن باهم..هرچی هم با شوهرم صحبت میکنم اصلا انگار نه انگار..جوری شده که دخترم از یکی دوتا مردهای فامیل که دخترم رو دوست دارن گدایی محبت میکنه.. هرچی به شوهرم میگم پس فردا خدایی نکرده باید بزنی تو سر خودت انگار نه انگار..به نظرتون چکار کنم؟؟ چندبار مشاوره هم رفتم ولی اثر نداشته..البته خودم هم گاهی دعوا میکنم با دخترم ولی شوهرم بدتر از منه..دلم میسوزه برای دختزم...از یه دختر خوب و اروم تبدیل شده به یه دختر حرف گوش نکن و عصبی و پرخاشگر
واکسن
پوشک
آنومالی