۷ پاسخ

فعلا انه ضاله امچبنه حد ماینگطع خونریزی انوب اهلس روحی😂

خب فعلا شیو‌نکن ! چه عجله ای هست؟
یا اگه خیلی حساسی سرپا تا حایی ک دستت میرسه شیو‌کن فقط

عزیز با اینه راحت تمیز من وقتی میشینی دیکه نیاز نیست خم شی اینه بگیر جلوت

ترس نداره ک دیگ بخیه هاروکشیدی

بذار یکم بگذره بعد

الان شیو کنی براکی؟
صب کن تا چها روزگی عجلت چیه خوب

از چی میترسی

سوال های مرتبط