۶ پاسخ

درخواست بده

اگه تب داره نبر عزیزم .

سعی کن تا سه روز حمام نبریش

میگم این تب سنج رو از داروخونه خریدی
چند گرفتی؟؟

ببرش اتفاقا خوبه

اب ولرم خوبه برا تب

سوال های مرتبط

مامان لیانا نازدونه مامان لیانا نازدونه ۱۶ ماهگی